Sunday, March 3, 2013

Gezilesi/Gorulesi Yerler


Aliskanligimdir; bir yerlere gitmeden, orayi daha evvel gezip/gormus olanlarin bloglarina, paylasimlarina goz atarim. Cok da faydasini gormusumdur dogrusu. Kim bilir, belki benim anlattiklarim da baskalarina ışık tutar, dusuncesiyle "Gezilesi/Gorulesi Yerler"imi paylasmaya karar verdim.


Ve tabi ki; Gezilesi/Gorulesi Yerler kategorim icin bir de anasayfa hazirlamak lazim, degil mi? :) Baslangici yukaridaki "tas" ile yapmak istedim. 2012 Haziraninda Isvec'teki ufak seyyahlik maceram esnasinda Göteborg'da rastladim bu tasa. Göteborg'un oldukca yuksek bir tepesinde, panoramik konuma sahip Masthuggskyrkan kilisesinin [bkz. Wikipedia] bahcesinde durmaktaydi karsilastigimizda. Tepeye yuruyerek ciktigimizdan, biraz da nefes nefese okuyunca derin bir ic gecirdim :) 
"The longest journey is the journey inwards."  
Dag Hammarskjöld

Hakikaten de oyle degil midir? Dunyanin neresine giderseniz gidin, kendi icinize yaptiginiz seyahatten daha uzun ve anlamlisina ulasabilmek mumkun degil. 

O halde seyahat sayfalarima buyurunuz ;) 


Gezinirken bir yandan da Chris de Burgh'a kulak versek, nasil olur ki? :)

Chris de Burgh - Where the Traveller Goes:




Özlü dipnot: Yolda olmak, yeni yerler gezmek gormek, ve de bunlari paylasmak gibisi yok. Dilerim; benim gittigim yerlere gidecek olanlara yarenlik edebilecek, faydali sayfalar hazirlayabilirim. Ancak bastan soylemeliyim ki; kendi icinize yapacaginiz seyahatin haritasi, yine kendi icinizde bir yerlerde sakli ;)

No comments:

Post a Comment