Wednesday, May 1, 2013

Murat Mentes Uskudar'a Geldi Bile :)


Sonunda bu da oldu!
Murat Mentes... O adami, o kafayi dunya gozuyle gorebildim, duyabildim, konusabildim.


Hani nasil kitabini okudugun filmleri izlemek hayal kirikligina sebep olur ya. Bazi yazarlarin konusmasina sahit olmak da benzer duygulara sebep oluyor benim uzerimde. Cok guzel yazmalarina ragmen, iki lafi bir araya getiremiyorlarsa ozellikle...

Aksine; Mentes'in soylesi hayal kirikligina ugratmadi. Yani; adam konusabiliyor, anlatabiliyor, guluyor, gulduruyor. Kitaplarini okurken suratima yayilan tebessumun cok benzerini onun suratinda da gorunce; "Tamam, bu adam gercekten o romanlari yazan adam" dedim icimden...



Terapi mahiyetinde gecen 1-2 saat, Mentes'e has Arzu-Ruhi imzasi. 
Guzel oldu, cok guzel ;)



afd: Dublorun Dilemmasi niyetine imzalar misiniz?
mm: Hö?!

[O kitabin benim icin onemini o an anlatamazdim ya!]

mm: Merak etme, bu da iyi yaa!




***

Ruhi Mucerret kitap tanitimi icin buyurunuz.

2 comments:

  1. Ah ne güzel, 21 Aralık'ta da Çanakkale'ye geliyor. Hala inanamıyorum :) İnşallah o gün bir iş/görev çıkmaz da biz de kitaplarımızı imzalatabiliriz.

    ReplyDelete
  2. 21 Aralik, en uzun gun, Murat Mentes... Manidar olmus :)
    Sohbetinden de en az kitaplari kadar keyif alacaginizi dusunuyorum, insallah gidebilirsiniz.

    ReplyDelete