Friday, June 14, 2013

"Uzun Hikaye" be arkadas!


Yerlesmesi ve sonrasi biraz gurultulu patirtili da olsa :) bu gece mahallecek Uzun Hikaye'yi izledik, bir okulun bahcesinde. Bu fikri sevdim dogrusu. Acik hava, tatli bir esinti, bedava misir patlagi [gerci ben misir sevmem, dondurma gibisi var mi!], halkin arasina karisip film izlemek... Umarim devami gelir; biz de mahalle olarak anlayis ve hosgoru sinirlarimizi biraz daha yukseltebilmis olarak seyreyleriz beyaz perdeyi. 

Peki film nasil miydi?
-"Iste orasi uzun hikaye be arkadas" [Imirzalioglu aynen boyle soyluyordu film boyu. Ben de ahengi bozmamis olayim.]

Kapilari Acmak'in diziye uyarlanmasindan sonra, Osman Sinav yapimi Uzun Hikaye sinemaya uyarlanan 2. Mustafa Kutlu oykusu. Bana sade dram yetmez diyenler icin, buyrun size nostaljik dram :) Ayrinti vermek yerine en asagidaki video'ya davet ediyorum.

Bu arada soylemesem olmaz. Yine beni gecenin suprizleri bekliyordu. Damla Sonmez ve Cengiz Bozkurt ve hatta Ushan Cakir. Subat'a, Leyla ile Mecnun'a selamlar olsun...

***

Filmden tadimlik laflar:

Ali: "Her sey gibi sevdanin da bir kanunu var. Ve orda soyle yazar: 'Sevenleri hicbir kuvvet ayiramaz.'"

Munire: "Ayakkabilar eskir be Ali’m, hersey eskir. Bak sen hâlâ sevdigim adamsin, sen eskime."

Mustafa: "Simdi bir uzun hikaye de biz yazalim mi, birlikte?"

Ayla: "Ama cok uzun olsun..."

***

Buyrunuz sarkisi:



***

dipnot: Sarki da film de aglatir. Benden soylemesi...

***

Ayrica bakiniz:
Uskudar'da acik hava sinema gunleri programi

No comments:

Post a Comment