Wednesday, November 20, 2013

Bangir Bangir Ferdi Caliyor Evde ~ Alintilar


Ne cok degisiyor dunya, sanki her sabah dunden akilda kaldigi kadariyla yeniden kuruluyormus gibi. Her gun biraz daha kendine benzememeye basliyor her sey o yuzden.
sh26-biten bir askin ardindan

Saat ikiyi gecmeye niyetliydi. Zaman tereddut eder mi, mevzubahis ileri gitmekse hele?
sh27-biten bir askin ardindan

Demek ki ask, asik oldugun seyin bile ustunde bir seydi. Seni uyuz etse bile bu ondan bir sey eksiltmeye yetmiyordu.
sh41-bana kustuler

Korku, cocugun once karninda agri, aksamina bulanti ve ates, gecesinde kabustur cunku.
sh51-bilye hikmet

"Maalesef," diye basladi soze. Maalesef, beyaz bir kagidin tam ortasina damlayan kocaman murekkep lekesi gibi dustu icime.
sh56-her kanser erken olumdur

Suphe insanin icini kemiren bir kurt doktor, curutene kadar kemirir; sonra sen o pis kokuyu karsindakinden geliyor sanirsin.
sh59-her kanser erken olumdur

Trenin bir turlu ritmi yakalayamayan tikirtisiyla, camin onunde hizla akan tarlalara, agaclara ve koylere dalarak sizmisim. Uyku alacakli kalmayi sevmez cunku.
sh70-bir konsomatris hikayesi

Her seyin bitecegi hakikatini aklina getirmeyebilecek kadar cocuk olmak ne buyuk mutlulukmus meger.
sh93-hep klinsmann'in yuzunden

Cok sevdim onu ben, icim yirtilircasina sevdim. Oyle sevdim ki, ondan sonra gelenlerde hep onu silmeye calistim.
sh108-kadinlar hep olmadik zamanlarda

Ve bitti, gitti. Hic kimseyi sevmedim ondan sonra, bir kendimi sevdim, donmeye kalkarsa beni biraktigindan da iyi bulsun diye.
sh109-kadinlar hep olmadik zamanlarda

Biliyorum, kimi sevsem en son hatirladigim goruntusu gidisi olur.
sh109-kadinlar hep olmadik zamanlarda

***
Bangir Bangir Ferdi Caliyor Evde kitap tanitimi icin buyrunuz.

No comments:

Post a Comment