Wednesday, January 29, 2014

afede-hali 1 yasinda!


Bugun gunlerden 29 Ocak!
Insanlik icin kucuk, benim icin buyuk onemli bir gun :) 

Tam bir yil olmus "Merhaba" diyeli. 
Canim dostum, kardesim Üm'ün hatrina "Merhaba"yi yazali.
"Facebook'tan ordan burdan cikmis olabilirsin ama benim de seni bir yerden takiplemem lazim. Bari bir blog acsak sana" demisti. Dedigini yaptim. Iyi  de oldu sanki, bekledigimden umdugumdan daha iyi hem de. Birseyler yazdikca, paylastikca hayat daha anlamli gelmeye basladi. Hani hep ustunde durdugum "keyfini cikararak, doyasiya hissederek yasamak" var ya, hani 1-2 senedir bosladigim... Bu blogta okudugum kitaplari tanittikca, izlediklerimi anlattikca, gezdigim gordugum yerlerden bahsettikce, fotograf projelerimi paylastikca ya da tamamen basibos takildikca, ben tekrar anlam kazanmaya baslamisim. Dahasi baska bloglara misafir oldukca, genisleyen ufkum Fizan'a varmistir :) Edindigim dostluklar, kardeslikler de cabasi!

Uzun lafin kisasi, afede-hali bugun 1 yasinda! 

Tamamen rastlantisal bir bicimde ya da gayet bilincli olarak bloguma yolu dusen, paylasimlarima goz atan-kulak veren, afede-hali'me ortak olan herkese cok cok tesekkurler. Mevcut hallerinize hos bir renk, guzel bir ses, belki birkac faydali kelime katabildiysem ne mutlu bana :)

Bir arkadasimin dogumgunumdeki temennisini herkese uyarlamak istiyorum:
"Nice nice haller icinden, kendi halinize, ozunuze kavusabilmeniz dilegiyle."

Eee simdi guzel bir de sarki calmak lazim... Acikcasi blogum icin en manidar parcayi bulmaliyim diye dusunmeme gerek kalmadi. Benim klasik isten eve donus listemdeymis kendisi :) Badem-FD-Askin e Hali... Hepsi birden afede-hali! 

O halde afiyet olsun:

Badem&Feridun Duzagac - Askin e Hali

Kutlu olsun!

No comments:

Post a Comment