Friday, May 16, 2014

Soma :(


Bu hafta, cok aci bir felaket haberiyle sarsildik.

13 Mayis Sali gunu Soma Maden Ocaginda cikan patlama, yangin ve çökme; sayisini hala net ogrenemedigimiz yuzlerce insanimizin hayatini kaybetmesine, yuzlerce binlerce yuvanin yanmasina, milyonlarca insanin yureginin tutusmasina sebep oldu. Allah rahmet eylesin, yakinlarina sabir versin. 

Bircogumuz gelismeleri takip etmek ve dua etmek disinda hicbirseye mecal bulamazken, bazilarimiz yine konusmayi tercih etti. Hatta, konulari baska konulara eklemeyi... Cok yazik, cok aci! Yuzlerce insan hayatini yitirmisken, milyonlarin yuregine boyle bir aci dusmusken, yapabilecegimiz baska seyler olmali.

Elbette oradakilerin manevi destege, vefat eden [insallah sehitlik mertebesine erismislerdir] vatandaslarimizin duaya ihtiyaclari var bolca. Fakat; maddi anlamda da gucumuz yettigi kadarinca yapacagimiz yardimlar, belki bir nebze olsa fayda saglayacaktir.

Bloglarini begeniyle takip ettigim Beyaz Kitaplik cok anlamli bir yazi ile yardim yapilabilecek kanallari paylasmis: http://beyazkitaplik.blogspot.com.tr/2014/05/soma-icin-yardm-zaman.html

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Soma Kaymakamlığı, Soma Belediyesi; Soma için yardım hesabı

Türk Kızılayı, Soma Belediyesi; Soma için yardım hesabı

İYİLİKDER Soma yardım hesabı

TOBB'un Soma için yardım hesabı



Mekanlari cennet olsun...

4 comments:

  1. insanlar susmasın, anlatsın, konuşsun ki bir daha böyle "katliam"lar yaşanmasın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dilerim; bir daha boylesi bir aci yasanmaz.
      Yorumunuz icin tesekkurler. Bu sayede sizin blogunuzu kesfettm ve Soma yazinizi okudum, elinize saglik. Bakis acisi farki, yorum farki..vs blog tutmanin ve baska bloglari takip etmenin en guzel avantaji.

      Delete
  2. Bir şeyler yazmaya bile utanıyorum ben :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de o sekildeydim gunlerdim. Yazmak iyi geliyor adas...

      Delete