Saturday, September 20, 2014

Kitap Meydan Okuması 6 ~ Seni Mutsuz Eden Bir Kitap

Aslında ben ki "Tutunamayanlar"ı bile yıllar once okuyup, cok begenmis ve hatta bir cok kisiye de tavsiye etmisimdir. Ama bu kitap beni yıkmıstı! 

Bir muddet tutulmus, ne ilerleyebilmis ne de yeni kitaba gecebilmistim.

Begenmedigim anlamı cıkmasın, kitap gercekten cok guzel. Fakat gectigimiz yıl beni en mutsuz eden kitap; Yusuf Atılgan - Aylak Adam olmustu. Belki de cevremdeki "aylak adam"ların coklugundandır.

Oyle ki; bir kafede konsept cekimlerini bile hazırlamıs olmama ragmen, bloga tanıtım yazısını yazmaya elim varmamıstı.

4 comments:

  1. Yazısını bekliyoruz o zaman en kısa zamanda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denerim ama biraz zor Güven :/ Nedense bir suredir kitap tanıtımı yazamıyorum. Bakalım, book challenge sayesinde ilhama gelirim belki :)

      Delete
  2. Yusuf Atılgan'ın bir tek Anayurt Oteli'ni okudum ben de. Fena değil beğenmiştim ama çok da yere göğe sığdırılamayacak bir kitap gibi gelmemişti bana. Aylak Adam'a niyetleniyorum kaç zamandır. Okusam mı okusam mı diye. Hangi cafe o çok hoşmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beni cok dusundurdu, dusundururken de uzdu ama yine de okumalsınız.
      Kafe, Kadıkoy Alkım'ın giris katındaki Kahve Dunyası. Kitaplarla, insanlarla ve kahvelerle ic ice :)

      Delete