Monday, September 8, 2014

Takvimlerde Yolculuk: 8 Eylül


Bugun gunlerden 8 Eylul.

"Bir baslangic yapacaksan, eylülde olmali" demistim gecenlerde fz'ye. Ki; eylül benim icin baslangiclarin ayi olmustur hep.

6 yil once bugun, hala calismakta oldugum "ilk" isime baslamistim. Yepyeni hayallerle, umutlarla... Bazılari söndü, bazısı zaman aşımına ugradı, bazılarıysa yenilenerek güçlenerek yoluna devam ediyor. 

Cok tıkandıgım, daraldıgım vakitler olmustur bu 6 yil icinde. [teknik anlamda ya da tamamen psikolojik :)] Boyle zamanlarda derin nefes alip dinledigim bazi sarkilar var, cankurtaran mahiyetinde ;)

Bugun onlardan bir tanesini caliyorum. Muse soylesin, benim icin!

Muse - Starlight

Zaman cok cabuk geciyor. 
Muhim olan keyif alarak yasayabilmek, her saniyesinden. 
Yasadigini hissederek yasayabilmek...  
Kutlu olsun!

2 comments:

  1. Sene-i devriyesi hayırlı olsun işinin :) Nice 6 lıra desem mi bilemedim ;) Hayırlısı olsun, daha iyileri, daha güzelleri olsun :)

    ReplyDelete