Monday, March 23, 2015

Güne/Haftaya/Yeni Bir Hayata Merhaba: Bak Hayatına!

Bu fotoğraf, benim yeni hayatımdaki ilk günümün ilk karesi. Bilhassa, kişisel tarihime şerh düşmek amaçlı çekilmiştir.




"Dünyayı değiştiremiyorsan, dünyanı değiştir."

Ne hoş bir söz değil mi? Yanılmıyorsam, 2004 yapımı Fatih Akın filmi, Duvara Karşı'da geçer. Hani durmadan ağlayıp, sızlayan, bir şeylerden şikayet edip de düzeltmek için en ufak bir hamlede bulunmayanlar için söylenmiş adeta. İşte ben de bu kitleye dahil olmamak için kendimce bazı hareket planları oluşturmuştum.

2. Yaş Yazımı okuyanlar bilirler. Burada da biraz bahsetmiştim: "Birşeyi gerçekten çok istediğin zaman, tüm kainat bu arzunu gerçekleştirmen için çaba sarfeder"miş. Gerçekten de öyle oluyor! Bu zihniyetle, çabaları takip ederek çıktığım yolun ilk round'u, yeni okulumdu. Sonraki round, yeni iş oldu. Geçmişim, alışkanlıklarım, hayallerim, emeklerim... Her şeyi tek bir beyaz kağıda sığdırıp sonuna bir nokta koydum, teslim ettim. Bembeyaz bir son, bembeyaz bir başlangıç. 

Uzun lafın kısası, bir "nokta" koymak o kadar da zor değil sevgili arkadaşlar. Adı üstünde mini minnacık noktacık. Yeter ki; başkalarına zarar vermeden, hak yemeden, güzellikle konulmuş olsun. Sonra bir bakıyorsun... Sen henüz gelmeden bir kaç gün önce tüm kadınlara dağıtılmış sümbüllerden bir tanecik artmış, bir masanın üstünde manzarayı seyredip kahvesini yudumlayarak senin başlamanı bekliyormuş :) Şimdi gel de bu sümbülün fotoğrafını çekme!

Herşeyin en iyisi, en hayırlısı...

Bu da yeni haftanın şarkısı olsun: Teoman - Bak Hayatına



4 comments:

  1. Çok sevindim senin adınaa :) su akar yolunu bılur her şey gönlünce olur inşallah ,kainat beni pek sevmiyor sanırım benim isteklerimi ya duymuyor ya da duymamazlıktan geliyor bi ara benimkileri de iletir misin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öyle demee :) Sen istemeye devam et, muhakkak yerine ulaşıyordur. Birikip birikip bir anda olacaktır belki de :D Tabi, ben de eş zamanlı iletiyor olurum :) Teşekkürler...

      Delete