Sunday, February 1, 2015

Şarkı Meydan Okuması ~ 6 & 7. Gün

Haftasonu dolayısıyla meydan okumamda 1 günlük rötar oldu. Ama döndüm, geldim. Geç olsun, güç olmasın di mi?

Önce dünki soruya bakalım. Açıkçası cevaplamaktan büyük zevk duyacağım sorulardan biri: 
"Sizi güçlü hissettiren şarkı hangisi?"

Çünkü, ben hayatının her noktasına [mutlu, mutsuz, şaşkın, kahrolmuş...vs durumlarında] şarkılar serpiştiren biriyim. Mesele, güçlü hissetmekse; aklıma ilk gelen 2 tane film müziği. Hem filmlerine, hem de şarkılara vurgun olduğum; bana çok fazla desteği olmuş/olacak 2 şarkı.

İlki; bu blogta defalarca yayınladığım: 500 Days of Summer filminden, The Smiths şarkısı "Please, Please, Please Let Me Get What I Want"


Diğeri ise şurada da bahsetmiş olduğum Darjeeling Limited filminden; Where Do You Go to My Lovely:


Gerek, her dinleyişimde filmlerindeki havayı aklıma getirdiklerinden, gerekse bana tarifini yapamayacağım bir mutluluk/enerji/teselli akımı gönderdiklerinden olmalı. Ne zaman morale ihtiyaç duysam, güçlü olmam lazımsa bu 2 şarkıyı açarım. Hele ki; çalışırken rastgele dinlediğim müzik listemin içimden çıkıp kulağıma geldilerse daha müthiş!

***

Gelelim bugünkü soruya: "Banyo sırasında okumayı sevdiğiniz bir şarkı seçin."

Hmmm hmm hmm düşünüp duruyorum. Banyoda pek şarkı söylemem ama liseden bu yana saçma sapan zamanlarda içimden mırıldandığım bir şarkı vardır; anmadan geçemeyeceğim. Funda Arar - Roman :) 
İnsan öss denemelerinde bile içinden bu şarkıyı söyler mi Allahşakına?!


Bol müzikli iyi pazarlar, iyi haftasonları. [Her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa.]

2 comments:

  1. The Smiths görünce bir fena oldum :D Ne zaman dinlesem içimde bir şeyleri titretir bu şarkı. Morrissey ne yazmış ama :)

    "İnsan öss denemelerinde bile içinden bu şarkıyı söyler mi Allahşakına?!" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarım güzel anlamda bir titreşim olmuştur. Aksini bekleyemem bu şarkıdan :/

      Öss başarımı, hep bu içimden söylediğim şarkılara borçluyum :D

      Delete